Gemeente kiest voor digitaal HRM systeem

Een grote Nederlandse gemeente was op zoek naar een digitaal HRM systeem dat het gehele proces van het personeelsbeheer efficiënter maakt.

Over de organisatie

Deze gemeente werkt dag in dag uit voor een groot aantal inwoners aan de stad. Er zijn een aantal nieuwe uitdagingen die deze gemeente te wachten staat. De gemeente wil moderniseren en voornamelijk klantgerichter en digitaal gaan werken. Om dit te realiseren wordt er bezuinigd en kostenbewust gewerkt. Om efficiënter te werken wordt de organisatiestructuur en de bedrijfsvoering gewijzigd en verhuizen zij naar het stadskantoor. Al deze veranderingen en nieuwe uitdagingen zijn redenen waarom hun huidige HRM systeem ook aan vervanging toe is.

Moderniseren van de processen

Om diensten en producten digitaal te kunnen aanbieden, passen ze hun klantprocessen aan en moderniseren ze de ondersteunende ICT-voorzieningen. Met het nieuwe personeelsinformatiesysteem gaan dagelijks 20 personen professioneel werken. De oplossing wordt gebruikt voor personeelsregistratie, zoals het vastleggen van werknemergegevens, een digitaal (personeels-)dossier en het beheren van arbeidsvoorwaarden, zoals salarisgegevens, inhoudingen, vergoedingen, lease auto’s, pensioenen, etc. Het systeem zal de gegevens van ten minste 550 geregistreerde medewerkers bevatten. Hier heeft SelectHRM ook rekening mee gehouden tijdens het selectieproces.

Gratis HRM systeem informatiepakket

Bent u ook op zoek naar een HRM systeem wat klantgericht is en kostenbewust voor uw bedrijf? Vraag dan het gratis HRM systeem informatiepakket aan!

Gratis HRM infopakket

Nu aanvragen

U krijgt:

Vergelijk enkel bij uw organisatie passende systemen.
Beoordeel zelf online welke geselecteerde systemen het beste aansluiten bij uw wensen.
Om u te helpen bij de keuze van de juiste HRM software leverancier heeft Select een unieke checklist ontwikkeld.
Ontvang de meest actuele productinformatie en case studies.
Heeft u vragen of kunnen wij u persoonlijk helpen? Bel ons: 033-8200970.