Over ADP

Als internationaal marktleider biedt ADP wereldwijd geïntegreerde oplossingen voor salarisverwerking, personeels- en excassoadministratie en HR-vraagstukken. In Nederland voorziet ADP 1,2 miljoen werknemers iedere maand van hun loonstrook. ADP Nederland, gevestigd in Rotterdam en Capelle aan den IJssel, heeft circa. 550 medewerkers in dienst en had in 2008 (boekjaar 2009) een omzet van 82 miljoen euro. ADP beschikt over de (SAS70) type 2-mededeling en heeft een Triple-A rating. ADP streeft met haar processen naar ‘outservice’; de overtreffende trap van service en outsourcing.

ADP Nederland BV is een dochteronderneming van het beursgenoteerde Amerikaanse concern Automatic Data Processing Inc. Wereldwijd verwerkt ADP salarissen voor meer dan 50 miljoen werknemers.

De visie van ADP

Bij ADP draait het om kennis. Onze roots liggen in het stroomlijnen van processen rond salarisadministratie en personeelsadministratie. Onze uitdaging is om daar alles van af te weten. Gewapend met die kennis deze processen zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk in te richten. ADP koppelt flexibiliteit altijd aan werkbaarheid. Onze oplossing voor uw salarisadministratie en personeelsadministratie is bijzonder uitgebreid. U kiest de modulen die u nodig hebt en die passen bij uw toekomst.

ADP Payroll services

Uw salarisadministratie helemaal zelf doen? Of gaat u voor volledige uitbesteding van uw salarisverwerking? De keus is aan u! Onze producten en diensten bieden een scala aan oplossingen. Onze mensen zorgen voor een vlekkeloze implementatie. Waarvoor u ook kiest: op onze ondersteuning kunt u altijd rekenen! ADP zorgt dat de salarisberekening klopt. Dat de juiste brancheregeling wordt gehanteerd. Dat de geldende wet- en regelgeving correct wordt toegepast. Uw medewerkers kunnen rekenen op een duidelijke en correcte loonspecificatie. Iedere maand weer!

ADP HR services

Geïntegreerde personeelsinformatie: Flexibiliteit staat voorop als het gaat om onze HR-oplossingen. Maar zeker zo belangrijk is de integratie van HR-zaken met uw salarisadministratie. Niets is zo vervelend immers als gegevens twee of zelfs meerdere keren te moeten vastleggen. Vandaar dat onze oplossingen voor personeelsinformatie geheel toegesneden zijn op de integratie van HR-zaken met uw salarisverwerking en uw kantoorautomatisering. Daarmee rekent u definitief af met zelfgemaakte Excel-sheets!

ADP Oplossingen

De portfolio van ADP omvat o.a. de volgende producten:

EasyPay PC 
Met Easypay PC voert u eenvoudig salarismutaties in via de pc. Het programma ondersteunt u hierbij met automatische invoercontroles. ADP verwerkt vervolgens uw salarismutaties tot overzichtelijke output. Door deze periodieke routine bent u elke periode verzekerd van een correcte en stipte salarisadministratie.

EasyPay Web
Met Easypay Web voert u online salarismutaties in. Altijd en overal, zonder investeringen in soft- en hardware. ADP verwerkt vervolgens uw salarismutaties tot overzichtelijke output. Door deze periodieke routine bent u elke periode verzekerd van een correcte en stipte salarisadministratie.

Perman I Basis
Optimaal gegevens registreren, beheren én ervan profiteren: dat is wat Perman I Basis middelgrote ondernemingen te bieden heeft. Perman I is geheel naar wens in te richten en geeft u maximale controle over de dynamische stroom personeelsgegevens. Vanzelfsprekend werkt u steeds aan de bron, waardoor dubbel werk wordt voorkomen. Alle mutaties worden automatisch verwerkt en welke gegevens u ook nodig hebt, u genereert ze snel en eenvoudig met een uiterst krachtige generator.

Perman I Compact
Optimaal gegevens registreren, beheren én ervan profiteren: dat is wat Perman I Compact middelgrote ondernemingen te bieden heeft. Perman I Compact is geheel naar wens in te richten en geeft u maximale controle over de dynamische stroom personeelsgegevens. Vanzelfsprekend werkt u steeds aan de bron van de gegevens, waardoor dubbel werk wordt voorkomen. Alle mutaties worden automatisch verwerkt en welke gegevens u ook nodig hebt, u genereert ze snel en eenvoudig met een uiterst krachtige generator. Voor de verzuimadministratie genereert Perman I Compact een aantal standaard¬overzichten, maar u kunt ook zelf bepalen welke verzuimsoorten u wilt registreren.

Perman I Compleet
Optimaal gegevens registreren, beheren én ervan profiteren: dat is wat Perman I Compleet middelgrote ondernemingen te bieden heeft. Bovendien is Perman I Compleet geïntegreerd met uw salarisverwerking, HRM-zaken en kantoorautomatisering. Deze applicatie is geheel naar wens in te richten en geeft u maximale controle over de dynamische stroom personeelsgegevens. Vanzelfsprekend werkt u steeds aan de bron van de gegevens, waardoor dubbel werk wordt voorkomen. Alle mutaties worden automatisch verwerkt en welke gegevens u ook nodig hebt, u genereert ze snel en eenvoudig met een uiterst krachtige generator.

Perman Web Basis
Optimaal gegevens registreren, beheren én ervan profiteren: dat is wat Perman Web Basis middelgrote ondernemingen te bieden heeft. Geheel naar wens in te richten krijgt u maximale controle over de dynamische stroom personeelsgegevens. Vanzelfsprekend werkt u steeds aan de bron van de gegevens, waardoor dubbel werk wordt voorkomen. Alle mutaties worden automatisch verwerkt en welke gegevens u ook nodig hebt, u genereert ze snel en eenvoudig met een uiterst krachtige generator. Omdat de software achter Perman Web Basis bij ADP draait, hebt u bovendien niet de zorgen over onderhoud en updates. Toegang hebt u eenvoudig via een veilige internetverbinding.

Perman Web Compact
Optimaal gegevens registreren, beheren én ervan profiteren: dat is wat Perman Web Compact middelgrote ondernemingen te bieden heeft. Perman Web Compact is geheel naar wens in te richten en geeft u maximale controle over de dynamische stroom personeelsgegevens. Vanzelfsprekend werkt u steeds aan de bron van de gegevens, waardoor dubbel werk wordt voorkomen. Alle mutaties worden automatische verwerkt en welke gegevens u ook nodig hebt, u genereert ze snel en eenvoudig met een uiterst krachtige generator. Voor de verzuimadministratie genereert Perman Web Compact een aantal standaardoverzichten, maar u kunt ook zelf bepalen welke verzuimsoorten u wilt registreren. Omdat de software achter Perman Web Compact bij ADP draait, hebt u bovendien niet de zorgen over onderhoud en updates. U hebt eenvoudig toegang via een veilige internetverbinding.

Perman II 
Perman II is dé oplossing van ADP voor de professionele HRM-afdeling waar immers het niet alleen draait om het vastleggen en beheren van personeelsgegevens. Juist als ook zaken als beleids- en organisatieadvies een belangrijke rol spelen, bewijst Perman II z’n waarde: van administratie tot en met uitgebreide rapportagemogelijkheden voor beleidsondersteuning. Met de krachtige generator produceert u snel en eenvoudig alle denkbare rapporten als personeelsoverzichten, kengetallen en bezettings- en verzuimoverzichten. Uiteraard is Perman II flexibel in te richten en gekoppeld aan de salarisadministratie en kantoorautomatisering.

Pion 
Pion is een geavanceerd personeelsmanagementsysteem, speciaal voor organisaties in de overheid, non-profit- en zorgsector. Met Pion destilleert u eenvoudig waardevolle managementinformatie uit grote hoeveelheden personeelsgegevens. Op zeer gebruiksvriendelijke, intelligente en overzichtelijke wijze ondersteunt Pion het totale HRM-instrumentarium. Om Pion optimaal in te kunnen richten voor uw specifieke organisatie, is het systeem zeer flexibel van opzet.

Globalview 
De combinatie tussen ADP's HR outsourcing services en SAP's mySAP ERP Human Capital Management-applicaties helpt cliënten hun kosten te beheersen en te verlagen. Hiernaast worden de kwaliteit van de service en klanttevredenheid gemaximaliseerd terwijl tegelijkertijd risico's van outsourcing worden geminimaliseerd. GlobalView biedt een consistente benadering van HR -processen, gebaseerd op de meest succesvolle praktijkervaring en opnieuw bruikbare templates, in combinatie met locale expertise voor salaris- en HR-administratie.

Gratis HRM infopakket

Nu aanvragen

U krijgt:

Vergelijk enkel bij uw organisatie passende systemen.
Beoordeel zelf online welke geselecteerde systemen het beste aansluiten bij uw wensen.
Om u te helpen bij de keuze van de juiste HRM software leverancier heeft Select een unieke checklist ontwikkeld.
Ontvang de meest actuele productinformatie en case studies.
Heeft u vragen of kunnen wij u persoonlijk helpen? Bel ons: 033-8200970.