P&A Group – People Inc.

P&A Group

De grootste kracht van de HR software van P&A Group is zonder meer de mogelijkheid tot integratie. Dubbel inkloppen van gegevens behoort tot het verleden en het hele HRM werkveld, van vacature tot en met salaris en uit dienst treden, wordt volledig ondersteund door prettige en gebruiksvriendelijke automatisering.

Ondersteuning & Services

Een goede ondersteuning is net zo belangrijk als de kwaliteit van de software. De P&A Group probeert zich juist hier te onderscheiden door een snelle en directe manier van ondersteuning. Voor alle oplossingen worden services geboden als helpdesk, training (on- & offsite), thema workshops, HR outsourcing services, consultancy en implementatieprojecten.

People Inc.

People Inc. is onder andere uitgerust met de volgende standaard modules: Agenda Management Systeem, Document Management Systeem, Werving en Selectie Module, Trainingsmanagement Module, Import/Export Module, Rapportontwerper, Verzuim- en Kengetallen Module en een Beveiligingsmodule. Hiernaast kan People Inc. worden uitgebreid met een Employee Self Service module, Web client en een CRM Module. Functionaliteit die u niet wenst of op een later tijdstip wenst te gebruiken schakelt u gewoon uit. Het systeem groeit dus mee met uw organisatie.

Een kort overzicht van de mogelijkheden:

Uitgebreide Database

De database van People Inc. is onderverdeeld in meer dan 25 verschillende gegevenscategorieën. Van iedere werknemer kan in elke categorie een ongelimiteerd aantal gegevens worden opgeslagen. Zo kunt u per medewerker per categorie een historie opbouwen.

Makkelijk aan te passen

De inhoud en de ‘lay-out’ van de standaard schermen kunt u naar eigen wens aanpassen met de schermontwerper. Bovendien kunt u uw eigen bedrijfsspecifieke schermen toevoegen zonder dat u een IT-specialist hoeft te zijn. Voor aanpassingen in het systeem hoeft u dus geen nieuwe investeringen te doen. Het systeem groeit mee met de behoefte van uw organisatie. Kortom; People Inc. biedt u maatwerk met alle voordelen van een standaard pakket.

Actielijst

People Inc. kan belangrijke gebeurtenissen (automatisch) in de actielijst noteren. Zo kan nooit een belangrijke datum vergeten worden. Vanuit de centrale actielijst waarin alle acties worden verzameld kunt u uw dagelijkse werkzaamheden uitvoeren. U heeft zo alle belangrijke informatie omtrent de uit te voeren acties direct bij de hand.

Document Management Systeem

People Inc. heeft een standaard koppeling met MS Word. Dit betekent dat alle gegevens in de database samengevoegd kunnen worden in één of meer documenten. U kunt deze documenten desgewenst direct per e-mail versturen. Samengevoegde documenten (mail merge) kunnen direct worden opgeslagen in de database, zodat u per medewerker automatisch een dossier opbouwt. Wanneer u een backup maakt van de database worden ook al uw documenten veilig gesteld. Op het moment dat u een brief heeft samengevoegd kunt u gelijk een actie koppelen aan de brief, bijvoorbeeld "nabellen ontvangst nieuw contract". U kunt met een speciale functie zoeken in de opgeslagen documenten in de database. Ideaal voor het zoeken naar woorden in bijvoorbeeld CV’s, contracten of andere documenten.

Import – export

U kunt bestaande gegevens afkomstig uit spreadsheets, administratiesystemen of andere databases direct importeren in People Inc. De import module accepteert alle import bestanden met een csv of tab delimited opmaak. De gegevens uit People Inc. kunnen naar tekstbestand of MS Excel geëxporteerd worden met een klik op de muis. Zo is het mogelijk data over te zetten naar de meeste andere applicaties.

Rapportages

People Inc. heeft een ingebouwde rapport ontwerper, waarmee u uitgebreide rapportages kunt ontwikkelen. Er zijn reeds meer dan 100 voorgedefinieërde rapporten opgesteld, die met een klik op de muis kunnen worden opgevraagd. Deze kunnen worden aangepast aan de behoeften van de gebruiker. Met behulp van de Rapport Wizard kunnen deze ook zelf ontwikkeld worden.

Uitgebreide beveiligingsmogelijkheden

People Inc. stelt u in staat om de toegang tot het systeem per gebruiker en per niveau te bepalen. U beslist tot welke databases, schermen, velden en groepen van gegevens de gebruikers toegang hebben.

Salaris Service

Met People Inc. kunt u direct gebruik maken van de P&A Salaris Service. De personeelsgegevens uit uw database worden per salarisronde met één klik op de muis naar onze salarisadministratie afdeling geëxporteerd, alwaar een ervaren salarisadministrateur uw gehele salarisadministratie zal voeren. Raadpleeg onze salarisadministratie pagina's voor meer informatie over deze service.